7 Kommentare zu “Albumin Fotografie

  1. Auch wenn ich die technischen Einzelheiten dieser Art der Fotografie nicht verstehe, das Ergebnis hat was für sich. Mir gefallen Deine Aufnahmen gut.
    Liebe Grüße Deine Rosi

  2. mogge Gerteke
    ja goed te lezen hoor
    mooie pps hé met mooie spreuken en ware woorden
    ja dat hele verhaal van kerst gaat aan mij voorbij , ook al ben ik blij dat het velen zoveel plezier geeft , dank je voor je uittleg
    jij naar het ziekenhuis na wat HH dingetjes
    nu hier eigenlijk net zo ik mooet ook opschiten ga met de trein van 12 alweer naar spl
    maar dan heb ik weekend
    fijne dag en een tuut terug

  3. mogge Gerteke
    niet schrikken hoor van het gewouwehooer van die ouwe dwaas
    denk dat jij meer voor je kiezen hebt gehad dan ik en ik kan mijn kiezen altijd nog uit doen hihi
    ik ga er voor en dan wil het wel lukken
    komt goed met zoveel lieve reacties
    jaik doe mak an hoor

Kommentar verfassen

